Kratko z realu : Volam sa Peter,mam 31 rokov stvorrocnu dceru,pracujem ako programator CNC strojov,bavi ma futbal,rad si zahram popri wowku este starcraft,fifu a podobne nezmysli V podstate uplne normalny clovek snad uz aj z nejakym tym rozumom v tom veku
Skusenosti z raidovanim : Pokusal som sa zabit vsetko na vsetky sposoby v realnom case bez nerfov,vid Feats of Strenght respektive datumy jednotlivych HC killov danych encounterov. Zacal som hrat wow ked bol ulduar/ToC o com svedcia pocty killov a ich datumy. Mam zazity dost dlhodoby HC progress aj 5 dni v tyzdni a nemam s tym najmensi problem
Predchadzajuce Guildy : Guilda TNT kde som odprogressoval v podstate pod vedenim Pupicka TOGC 25 (rozpad)
Dalej gulda PHGP (taktiez rozpad)
Dlhsi cas som si ICC (uspesne) skladal sam z pugu.Mal som asi 2 mesiace staly pug kde sme zabili viac ako vtedy niektore guildy.
Po nazberani eqipu som sa rozhodol ist do FUNKY DUDES
FUNKY DUDES : prijemny kolektiv(ak to BLUDDY budes citat nazov GUMIK na profesorovi pouzivam stale Very Happy),pohodovy ludia,len som mal po urcitej dobe ked nam odisiel GM a raidy sa zastavili pred branou pokorenia PROFESORA na HC,ze chcem nieco viac tak som sa rozhodol podat si prihlasku do guildy STONES.
STONES : Veril som,ze ak sa tam stretneme kvalitny ludia (aj cez nepriazen a nazory polky serveru ze sa STONES rozpada) a predpokladal som spravne co sme potvrdili 2 nd killom LK na servery.Na raidoch som bol pravidelne,95 percent v jadre co chodilo nonstop.Za vela tej guilde dakujem,vela som sa tam naucil.
Prisiel nam CATACLYSM progress bol silny,1 na realme nejake world killy do 50 ho miesta...pod naporom tvrdej prace sa ale bohuzial guilda rozpadla
PARADOX : Vlastne som tam odprogressoval DS bez nerfu potom nejak nebol cas koli praci a rodinnym zalezitostiam,kde som NAPISAL OSPRAVEDLNENKU NA FORUM,ze nebudem moct chvilu naplno raidovat a dostal som po roku posobenia KICK s tym ze neraidujem (no comment)