Zdravím guildu The Fire Clan. Moje jméno je Michal, je mi 22 let, žiju na severu Čech. Jsem ještě student. Mezi moje zájmy patří čtení, přátelé, dobrá hudba, kolo a komp. S WoW jsem začal až s příchodem Mists of Pandaria.
Hraju (snad jako ve všech hrách) Rogue (zde Combat spec.), kterou jsem si pojmenoval Ewélline (i s tím dlouhým é, do přihlašovacího jména to bohužel napsat nešlo ).
Co se týče profesí ve WoW, jedu Jewelcraft a Mining.
Main spec: Combat (561 ilvl), offspec: Assasination (i když to mám asi jen tak, abych něco měl, jsem prakticky pořád v Combatu)
Zkušenost s aktuálním contentem: 14/14 normal, 3/14 HC
Bývalá guilda: když jsem začínal, tak Champions of Horde, kde jsem byl asi půl roku - důvod odchodu: pauza od hraní (cca půl roku). Když jsem se vrátil, přidal jsem se k Immortal Outlaws. Důvod odchodu: odešlo pár "tahounů" guildy (top DSKa z guildy a posléze i samotný Guild Master, což raidování moc nepomohlo).
Proč zrovna The Fire Clan: ve Vaší guildě jsem měl kamaráda (battletag Puumas), který o Vás básnil, což mě donutilo uvažovat o změně. Když Carney včera večer nabíral lidi ve Shrině, hned jsem mu napsal. Slyšel jsem o dobrém kolektivu a herní výsledek 11/14 HC je moc fajn.
Co můžu nabídnout: nu, jelikož jsem Roguna, snažil bych se udělat na raidech nějaký to DPS. Na raidech se mnou (snad ) nikdy problémy nebyly, RL poslouchat umím a když mi někdo řekne ve zkratce co na bossech dělat, tak snad nic nepokazím. Taktiky si nastudovat sám umím (icy-veins), nicméně číst a dělat jsou dvě rozdílný věci.
Herní stroj a FPS: s tím problém nebude, hraju na docela silné mašině, takže na začátku fightu nemívám z WoW obrázkovou encyklopedii.
Net: ten by měl být snad taky v pohodě, sice teď přes prázdniny bych hrál doma, kde mám wifinu, ale s tou problém nebývá. Až začne škola, budu hrát na koleji na kabelu a když nějací chytří páni inženýři nebudou vyhazovat pojistky (už se několikrát stalo), tak mi net ani komp nespadne.
Velikost bot: zeptejte se kdyžtak ingame